1.01.2013

HELOŁ BEJBEEJ ;*

Hej kochani: ) chcę wam powiedzieć, że mam zamiar zmienić wygląd bloga no bo wiecie.. co raz mi się nudzi, jak myślicie? To dobry pomysł ? Oczywiście nagłówek ten sam. Chcę też zmienić to, że kiedy będę pisała posta, tytuł będzie pisany na języku angielskim. Nie wiem dlaczego. Coś mi po prostu nie pasuje w " TYM " blogu. Chyba zmienię nagłówek na jaśniejszą wersję od bee-forever-young.blogspot.com ale już go nie prowadzi ;c to zaraz to zmienię ale opiszę dokładnie, co mi nie pasuje : 
-wygląd. chodzi o tło 
-czcionki pisania
-wygląd tytułu 
-kolor
i jesli chodzi o styl pisania to kolor :)  

to bayy ♥ 

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Możesz zmienić tło :P
Jak ci nie pasuje żadna z tych wersji, mogę wykonać jeszcze jeden :* Nie prowadzę bee-forever-young ale teraz jestem na lajka-lajkaa.blogspot.com ♥
Zmień: tło, możesz pisać po angielsku tytuły fajnie będzie :* , czcionki są spoko, tytuł możesz :D, kolor spoko :D

Unknown pisze...

Nom , tlo tez mi nie pasuje xdd pasuje mi naglowek , ale z chcecia chcialabym poznac twoje zdolnosci :) mozesz wykonac naglowek: )) :-)

Anonimowy pisze...

Nic nie musisz poznawać, bo ja jestem 'Crazy Fioletowa' tylko nazwę zmieniłam ;* Wpadniesz, na mojego bloga. ? Bo nikt nie wchodzi ;( Ogólnie dużo notek piszesz :D Ale naprawdę nie poznałaś, że ja jestem 'Crazy Fioletowa' ? Wejdź na mój profil; zobaczysz bee-forever-young :*

Unknown pisze...

wiem ;* czytałam tego posta ; ) Pewnie, ze wejde : *

Anonimowy pisze...

Dzieki ;* Nikt do mnie nie wchodzi/komentuje ;/

Anonimowy pisze...

Dzięki Natalia :*
Jesteś baardzo miła i ja cię wielbię <33

Unknown pisze...

a nieee, bo ja cię wielbię : * <3