1.11.2013

school revision

hey :3 bardzo źle się czuję. Boli mnie gardło, głowa i mam zapchany nosek :c zaraz zjem obiad .. miałam dyktando ;< Jak zwykle - dostanę 6. Z każdego dyktanda jakie było dostawałam 6! Pościągałam kilka piosenek i tapet na telefon. Mmm...co za piękny zapach :D a tytuł ? znowu najwięcej mowy o szkole . Już jutro sobota, na szczęście, ale z jednej strony to źle , bo jestem chora i nie pójdę na łyżwy.
ferie zapowiadają się nieźle, znowu spadł śnieg.. on spada w kratkę. Raz tak, a raz nie. Oj..jeszcze dzisiaj nie grałam w simsy. Teraz oglądam sobie luuucy ; )
okej baj ♥



kto nie lubi wekeendu.... :D 

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

heei super wpisik :@ zapraszam do mnie obs.? :D bay. bay

Anonimowy pisze...

kto nie lubi weekendu powinien się leczyć ;x

Unknown pisze...

racja lajko :D .