1.10.2013

school,school. The end

hejloł ♥ wczoraj nie byłam w szkole i o 23 sobie dopiero przypomniałam że muszę dzwonić po lekcje! Aha no tak...nie zadzwoniłam. Za późno, w klasie sobie spiszę od Kai . dzisiaj do szkoły na 9:50 mogę się ogarnąć. Dzisiaj czwartek, juro piątek ii..łikendzior ;D w piątek pan z histy nwm czy mnie zapyta, u nas w szkole jest organizowany żółty dzień owoca. Wszyscy MUSZĄ ubrać się na żółto i przynieść żółty owoc typu banan, gruszka itd. a wtedy..będzie zwolniony z pytania! Problem w tym, że nie mam żółtych spodni. Nie mógł być czerwony dzień owoca?! To jeszcze sprawdzę czy wszystko mam w plecaku i lecę do szkoły. eh's zbliża się weekend ♥♥♥ eh's zbliża się weekend ♥♥♥ eh's zbliża się weekend ♥♥♥ eh's zbliża się weekend ♥♥♥ eh's zbliża się weekend ♥♥♥ eh's zbliża się weekend ♥♥♥ eh's zbliża się weekend ♥♥♥ eh's zbliża się weekend ♥♥♥ eh's zbliża się weekend ♥♥♥ eh's zbliża się weekend ♥♥♥  :D. !

Brak komentarzy: