1.15.2013

wyświetlenia

wiem kochani że opuściłam się w dodawaniu postów itd. teraz malo siedze na kompie, a jak beda ferie to pewnie bede pisala codziennie. :* ale nie OBIECUJE. ;c mamy dużo nauki i bardzo mnie to martwi. Dzisiaj akurat miałam sprawdzian z angielskiego, poszedł mi nieźle ale jestem wkurzona, bo mam bardzo słabą średnią, a oto ona : 4,18 ! To jakiś koszmarr... nie spodziewałam się tego po sobie ale u nas mają średnią po 5,45! nie rozumiem sama siebie :c, na legalu się uczę, więc nie wiem.

 :[

a wy jaką macie średnią? 

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

oooj ;c na pewno bd lepiej ^^ jeszcze drugi semestr.! ♥ buahaha, ja mam 5.4 , jaki kujon wgl ;dd buahaha <3 śliczne fotki ;) spoko, spoko nauczyciele pod koniec semestru zapominają że przecież mamy również własne życie -,- pozdro.! ♥

/u mnie nowe.! lajka-lajkaa/

Unknown pisze...

Uuu to jestes lepsza z lepszych :D zazdroszcze xdd no wlasnie, nie tylko naukaaaa ;c